Ibland är det mkt!

Ja denna veckan och nästa har jag knappt tid för mig själv! det är så mkt man ska göra, så mkt man ska komma ihåg, och sen andra saker som är så snurrigt! Kan man inte få stoppa huvudet i sanden?

jobbar hela denna veckan, visst inte så många timmar men man är uppbokad varje dag! nästa vecka är exakt likadan! USCH! sen är det mkt med konståkningen nu inför tävlingen och våruppvisningen, sen ska man memorera Funkykidz koreografin med haha! inte så värst jobbigt men endå!

allt bra med alla andra? hänt ngt kul på den senaste tiden? i såfall får ni gärna berätta det för mig!=)

jaja, nu har jag väl skrivit lite i alla fall!

ha det så bra tills nästa gång!

Ciao

p.s Tilda hade du det kul i lördags? brygget?

Kommentarer
Postat av: tilda

haha jodå jag hade det bra men kom aldrig till brygget =( Becka börja spy så jag stanna hemma med henne så hon int skulle va ensam =)

Annars händer det fan int mycket asså. TRÅÅÅÅÅÅK..
Ses i veckan??

2008-02-24 @ 23:52:43
URL: http://matildastukatgren.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0