Vill bara vara ledig..

Nu är man hemma i Götet för Julen, har väl så att säga jullov!  eller nja det har jag väl egentligen inte.
har en utredning som ska vara inlämnad den 16jan, och sen inlämningar här och där en på nyårsafton faktiskt!,
Kan man inte bara få vara ledig!?
dock är det inga föreläsningar=). Så julen blir ingen vila inte, massa plugg, sen utgång juldagen, annan dag träffa kusinerna, sen ner till Lund och kolla nytt boende och flytta ut från det gammla, kommer blir flänga fram och tillbaka....

så har alla hunnit med att köpa alla julklappar än!? jag komer springa runt stan och leta den 23:e vi kanske syns!?
nu ska jag borra ner mig framför tvn igen.
ha det bra ciao

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0