Snö/Regn

I dag har jag och Emelie städat lägenheten, jag har tvättat kläder, behövdes verkligen
hade inte ett rent plagg kvar=)
Efter det sprang jag i väg till Nova ett köpcentrum för att handla lite julklappar, usch, jag som alltid varit
as bra på att handla julklappar, tycker det nu mera är tråkigt=( kanske är för att man
inte hittar det där perfekta man vill ge! sen har jag en väldigt snål budget nu också, fattar inte hur jag överlevde nä jag gick i gymnasiet!? i alla fall så hitta jag ågra klappar.
Jobbigaste när man kollar i affärer när man inte har pengar eller inte ska handla till en själv så hittar man så sjukt mycket snyggt, som i dag, i dag hittade jag ett par högklackade gladiatorskor, en jätte söt grå kjol och inte bara en utan tre jätte snygga klänningar. men nepp inget av dem fick följa med mig hem i dag=(
jag är så stolt att jag lyckas motstå dessa frestelser.

en tröja som fick  hänga med hem för några dagar sedan=)så gosig så



Ne nu sk jag dra..ha en trevlig kväll..
Ciao


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0