Julångest

Japp har redan ångest, som fattig student oroar man sig för hur pengarna ska räcka till julklappar och sen hur man ska leva med=)japp resten av denna månaden blir ingen dans på rosor kan jag lova..
och sen det här med vad alla önskar sig!? en fråga som man själv tycker
är as jobbig att få, men det är nästan jobbigare att höra från folk, jag vet inte!? nehe
men säg något, för du kommer ju får en julklapp i vilket fall och då är
det väl bättre att få något som man önskar sig!? gud vad jag låter hemsk nu, men det stämmer ju=)
Jul jul, fick faktiskt lite julkänsla häromdagen, fast den försvann lika fort som den kom!
den hittar väl tillbaka till mig någon dag eller rättare sagt ngn jul!

Ne nu ska jag sova...

Natti Natti på er

Kommentarer
Postat av: Rebecca

Vad pluggar du :)?

2008-12-03 @ 21:36:27
URL: http://www.rebeccasblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0