21/12-08

Ja det har inte hänt så mkt roligt i dag, gick en runda runt ön i morse, helt underbart väder, ställde
mig på ett berg och kollade ut över havet! jag älskar verkligen havet och saknar verkligen det nere i Lund.
men annars som sagt skulle jag ha pluggat, sluta med att jag deckade av i soffan i 4h hehe. så nope inget pluggande för mig. i Fredags var jag förresten på julbord hemma hos carro palmdahl och Tobias Andersson, jätte mysigt, frida och carro hade lagat mat hela dagen,frida är riktigt stolt över dig. kan säga att Frida är snäppet värre än mig på att laga mat så ni kan ju tänka er då=)

Annars vill jag tipsa er om en låt som just nu går om och om i mina öron,
james Morrison Ft Nelly Furtado Broken strings..

Ha en fortsatt trevlig kväll..Ciao


Kommentarer
Postat av: Linn

Härligt att du är hemma:P

snaaart syyyns vi=)

2008-12-22 @ 16:45:29
URL: http://twinseen.blogg.se/
Postat av: Linn

haha lätt att jag skall bli biff;) haha neråå skall bara cykla litegranna och komma igång med blodcirkulati0onen=)=)

2008-12-23 @ 13:15:16
URL: http://twinseen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0