Uddevalla










Ja vill bara säga att just nu tillhör man LSK dam-lag haha, konstigt men lite roligt, Linn och Emelie plocka upp mig i torsdags i gbg, de skulle upp och träna fotboll, självklart hade de packat ner grejor till mig med(suck) men träningen var väldigt lugn, många skulle spela match dagen efter. Jag med min dåliga kondition klarade träningen med nöd och näppe=) manne tränaren kom senare fram till mig och att jag skulle vara med på B-lags match! tro det eller ej, snacka om de hade dåligt med folk. Vi degade hela torsdagen efter träningen, fredagen skulle ju Linn och Emlie spela a-lagsmatch och japp de vann=) vi begav oss hemåt för att göra iordning oss för utgång till mortens=) Mycket Mycket dans vill jag säga!
Lördagen blev väldigt chill, Linn var på konfirmation med carla, jag och emelie var stillasittande i en soffa exakt hela dagen! Men men kvällen kom och de var dags för en till utgång, mortens mortens, dock var det lite fler personer som joina oss carla med vänner och jenny lyckades komma in men tyvärr var lite för full så hon gick hem stax efter vi kommit in!

Söndagen skulle jag spela b-lags match, linn och emelie fick ett sms om att de skulle ta med sig skor, de var ont om folk. väldigt kul att spela ihop efter typ 5-6år! vi vann med 2-0 och ja klarade mig, ingen hjärtattack eller andnöd=)
Kvällen var väldigt chill, lagade tacos glodde på en skräckis=) mysigt må jag säga!

take care my twins, synse snart!

over and out

Kommentarer
Postat av: twiiins

eyy emma du glömde litesaker, klänningen och dina nya knääästrumpor! jaja i värsta fall får vi la skicka ner de tilll lund, hade megaskoj me dig! måste synas snart igen! hoho PUSS!

2008-08-19 @ 18:15:31
URL: http://twinseen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0