Karlstad






Ja då var man hemma igen, efter en helg i Karlstad! mycket trevligt må jag säga.
Åkte upp på fredagen klockan kvart över ett men var inte framme fören halv sju tror jag det var?Så vi kom dit gjorde iordning oss och stack iväg på polparty hos andreas tror jag han hette! så vackert hus, de hade spaavdelning inne i huset med=)efter det bar det iväg ner till hamnen där Karlstads hamnfestival var i fullgång. Åkte hem ganska tidigt var väldigt trött efter bilresan!
Lördagen tog vi det väldigt chill, åkte in till stan en stund på dagen,åt lite mat och åkte hem, vi skulle kolla på kungfu panda tror david slockna först sen jag och staffan sofia var nog halvt vaken tror jag? efter den tuppluren var det dax igen, vi öppna en öl och började göra iordning oss för utgång, åkte på förfest hos ngn? (shit va dålig jag är på namn) och sen bar det iväg till en klubb som hette Ankan. väldigt mysigt ställe men väldigt trångt med!


sitter nu hemma, vädret utanför är regnit, blåsit och allmänt pisstråkigt väder

ha det så bra, over and out

Kommentarer
Postat av: Klara

Vadå bitch? Slyna

2008-08-10 @ 18:33:08
URL: http://klarawickstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0