=( USCH

USCH jag blir så arg, sårad och är ledsen på en viss person och jag förstår inte varför jag är det!
Det är liksom som vanligt för mig! det är bara att gå vidare som man alltid gjort, det är precis inget nytt för mig!
Man skulle aldrig startat ngt som man visste var dömt från början! Varför är man så dum! man visste att det skulle bli såhär!
Eller om vi nu ens startade ngt? det är ju en ännu bättre fråga!
Men det värsta är varför bryr jag mig? varför blir jag sånhär typ svartsjuk!? det har jag aldrig varit i hela mitt liv! USch det får jag sluta med nu!

just move on like i always do=)


NU åker mamma och pappa snart till cypern=) de skulle åkt klockan 13:00 men planet blev försenat till 00:01 ist pgr av vädret i england, så nu sitter de väl på flygplatsen och väntar! Hoppas de får det hur bra som helst!

annars i veckan är det jobb..men är ledig helgen=) wiiiii i like, hoppades på att ngn skulle ta kontakt då.. men nej det kan man ju inte tänka sig nu då!

ha det bra alla mina nära och kära och öäven de jag inte känner som läser denna blogg!
släng gärna in en liten mysig komentar så blir jag glad..

take care Ciao

Kommentarer
Postat av: Tilda

Vi ska parta i helgen emmis!!! bara så du vet!!

2008-04-08 @ 14:16:40
URL: http://matildastukatgren.blogg.se
Postat av: twins

va e det ja läääser, nu har vi varit ifråån varandra allllldeles föör länge..måste seees o prataaaaaa..love you honey=)

2008-04-09 @ 19:12:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0