Sommar!

Sjukt härligt väder ute nu! snacka om sommaren komer fort=) Cyklade till jobbet i dag så nice, va ett tag sedan man cyklade så det kändes underbart!
Nu är det en vecka kvar tills man sticker till turkiet med jobbet=) ska bli hur skönt som helst att komma bort ett tag! Mindre roligt är att man missar varlborg här hemma med grillning och en och annan födelsedag som tildas stora 20års dag. Är även borta på mig egen födelsedag som är lite trist (5maj) glöm inte det=)

Så vad har alla männsikor planerat att göra i sommar? jag hoppas jag kommer iväg på en roadtripp med twinsen och även kanske en liten restis på det med=) man kan alltid hoppas, road trippen ska bli av! annars blir jag galen!

 aja tro det eller ej men är ledig i morgon sjukt nice! ska in och övningsköra sen träffa Klaris och Elin pelin, hoppas det är soligt väder i morgon med eller förresten hela sommaren=)


nu har jag pratat om så mkt blandade saker som ej hänger ihop=) menmen hoppas det blir till ngn glädje för er!

ha det så bra
Ciao


Kommentarer
Postat av: Linnéa

Ja lilla emma snart kommer du till kebab landet hehe Lilla kebab Emma kommer till kebab landet =)

2008-04-27 @ 15:22:17
URL: http://neapea89.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0