jaha

I dag har jag varit ledig=) nice.. har sovit åkte in till stan och shoppa lite, det blev lite standard saker som ett svart linne, nya leggings och en ny väska=) sen en blus som jag tror jag ska lämna tillbaka...
Efeter shopping bärde det iväg till kökortsteori! som är så himla tråkigt! men men ska jag ha körkort så måste man=)

Annars i mitt liv har det varit ganska lugnt, inte hänt ngt speciellt precis!=(
Ni fattar inte vad jag längtar till sommaren gud vad skönt det ska bli, midsommar, hamnfesten, sol, bad, hoppas på en tripp med Twinsen Linn och Emelie=)



aja nu ska jag dra ha det så bra allihop

Ciao

Kommentarer
Postat av: Twins

Klart det kommer bli en oförglömlig tripp till sommaren älskling:) pusss

2008-04-04 @ 18:49:55
URL: http://twinseen.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0