Ena bra dag!

Japp dagen började med att åka 07:40 in till stan, åkte hem till elin och åt frulle mums!
sen gick jag till körskolan vid tio snåret skulle köra=) det gick faktiskt ganska okej! märker ju fortfarande hur nervös man är=) men det är på väg åt rätt håll hoppas jag, så ni kanske ser mig på vägarna i sommar=)
Efter körningen gick jag tebax till Elin kolla på tv, drack cola och gick och käka på subway lite lunch i magen är alltid gott( jag och elin äter jämt när vi träffas)!
vid halv ett kvart i, ringde klara som hade haft världens snurrigaste dag, hon hade åkt in förtidigt til stan hon var där vid halv ett och hennes tåg till jobbet gick klockan två ungefär=) snurriga klara, så vi åkte in och träffa henne´(mys)
sen började elin med jobba vid två! då stack jag och kolla lite i affärerna men kom ut med en gul jacka typ och sen en kofta=) 500kr på 10min inte sådär bra, det är väldigt farligt att kolla i affärer.

vid halv tre snåret mötte jag min broder, vi skulle på bio 10.000 B.C, vi var de enda i hela salongen så gott om platts fick vi, filmen var helt okej! lyckligt slut som tur var, sånt gillar vi=)

och nu är jag äntligen hemma!

Ni vet att jag tycker om er allihop=) ha en underbar dag/eftermiddag/kväll

Ciao

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0