Uppdatering!

Ja nu var det ett tag sedan jag skrev igen, får berätta vad som hänt de senaste dagarna!
Juldagen blev det utgång, åkte hem till Elin fick möta hennes pappas släkt en stund, väldigt trevliga var de!
sen drog vi oss in till stan där jag mötte min ÄPPELSKRUTT Tilda! gud det var så kul att träffa henne igen, me like her! sen efter det kom klaris och vi drog oss till Bryggeriet! vi satt och tjöta och drack lite då kom Anna väldigt kul att träffa henne igen med! vi mötte hur många som helst från gymnasiet nästan som kitas reunion!
Min käre bror kom och hämta mig sen ungefär vi halv tre, då var det dags för mig att dra mig kände jag!

annandagjul var jag i stan med sofia! vi kollade in rean! hittade faktiskt en svart klänning som var väldigt söt som jag ska ha på nyår, men ska sy upp banden lite! och fixa lite med den! Det var hur mkt folk som helst i stan! usch så fort det blir rea bli alla som gamar! haha...

sen har det inte hänt så mkt mer! har jobbat några timmar, och i dag kommer en del av släkten hit och hälsar på! så får väl gå och fixa lite!

ha det nu så bra! och Gott Nytt År på er alla

Ciao


Kommentarer
Postat av: tilda

me like you!

2007-12-30 @ 22:59:41
URL: http://matildastukatgren.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0