Mys!

I fredags åkte jag in till stan med sofia vi skulle kolla på bio ,Good luck chuck tror jag den hette? den var faktiskt väldigt rolig! massa söta pingviner i den=) hahaha det jobbigaste var bara att jag var så pissig jag satt mest och tänkte gud när är filmen slut! haha och då tänker ni varför gick jag inte på toa, jo för jag hade tyckt det var så himla pinsamt, för det första kom vi lite för sent och störde dem och sen om jag skulle gått på toa hade jag stört dem igen=(!

Sen efter det ringde vi Elin, hon och Linnea var på Flygarn vi gick dit och tog några öl och satt och tjöta väldigt trevligt må jag säga! sen bestämde vi oss för att gå ut, elin ville egentligen inte hon skulle ha en lugn helg  men som vanligt kan man alltid få med henne. Vi gick till Bryggeriet det var faktiskt inte så väldigt mkt folk när vi kom dit men det blev mer sen, vi mötte Niklas sebben och kribba de drog vidare sen iof... det var så kul att se Sofia så glad och att hon hade det så roligt! hahaha mkt mkt roligt!

sen åkte vi hem vid kanske halv två? vi satt på 17bussen och då kom det på två tjejer som inte finns ord för.. den ena böjade bråka med en gubbe som druckit för mkt, hon sa det ena och det andra, usch vad man stör sig på sånna, visst den gubben satt och mumla för sig själv det kan ju vara lite jobbigt men det hjälpte ju inte med att hon skulle börja gnabba! men det värsta var endå när hon tog upp en cigg och tände den i bussen, först fick hon inte släkt den och sen sa hon att hon måste röka!? just på bussen!? hmm så patetiskt! då blev de passagerarna som satt där bak med oss lika arga som jag och Sofia! som tur var skulle vi av nästa!

i dag har jag tagit det väldigt lugnt! ska snart åka och träna

Take care
Ciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0