Ledig

I dag var sista dagen på jobbet nu har jag lite semester haha till på torsdag! länge va! hahah....
Linn och Emelie vann VIP på gg för bästa halloween utklädsel, när vi var där på deras 20års dag
Och i dag är de där och partajar upp det! är så ledseen att jag inte kunde komma upp och partaja loss med dem, men men man måste ju jobba tyvärr!=( hoppas ni hade det kul i alla fall!!

om tre dagar är det julafton! spända på vad ni ska få i julklapp!? inte jag faktiskt.. har inte fått den riktiga julkänslan än, men men den kommer väl snart när vi sätter in granen och pyntar den!

ha det så bra nu över jul

God jul på er alla (mitt knä är forfarande blått)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0