Julbord!

igår Fredag, började dagen med att jag jobbade, var där vid 08:40, såg att det var tänt uppe på gymmet och såg jimmys bil utanför hmm!?
jag gick in och där stod jimmy på en trampmaskin klockan 08:40 pigg och glad! usch hahahahhaha!
sen slutade jag vid 19:00 och skulle på julbord men alla knippla tjejorna=) det var så mysigt vi åt och drack lite och tjöta massa gammla minnen! vi gjorde även paket leken jag fick bodybutter och showercream! =)
tänk igentligen vad fort tiden går, den bara flyger iväg. När vi satt där och prata gammla minnen så kändes det som om det var igår men det var för flera år sedan!? konstig, tänk sen när man är typ 80år gammal och sitter och tjötar om massa minnen ojoj=) då har tiden gått:P

 i dag ska jag myspysa med sofia vi ska på bio good luck chuck tror jag den hette? den är säkert bra! sen får vi se vad vi ska göra om vi ska ströva runt lite eller gå ut!?

aja ni får ha det så bra sålänge

take care!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0