vår?

Japp jag tror våren kommer smygandes till Lund nu=) som vi har saknat den=)
inte strålande sol, men lite halvt och det blåser ganska varmt wiii

glömt att lägga upp en bild på mina nya sobrillorsom, jag hoppas att de kommer användas flitigt i sommar:P



solglasögonen kommer båda från gina tricot, billiga och snygga=) en klant som jag gör lätt sönder saker, så nga dyra för mig inte hehhehe=)


min tatuering håller på och läker sig förfullt=)

hav a nice day! iao

P.s Grattis till förlovingen

Carolin Palmdal och Tobias Andersson!
Karin palstam och gustav Fransson!


och grattis på födelsedagen Jocke Berntsson!

och till alla andra som förlovar sig,gifter,fyller år,fått barn mm!

Kommentarer
Postat av: Linn

Snygga Brillls Emma;)

2009-03-31 @ 15:21:20
URL: http://twinseen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0