tjoho!

Ett tag sedan jag uppdatera här ja=)
I fredags som sagt va det sittning med kursarna, vi va ungefär 18 st som va där....
kan säga att jag har inte haft så kul på länge, en helt sjuk kväll va det=)måste vi göra om...
lördagen va det förfest hos danne, sen utgång, mötte en kursare på vägen tillögs, hängde med han i stället
till en annan kursare och sen gick vi till Ögs.. gick halv två, va ganska sleten sen sittningen, så drack
inget på lördagen=) söndagen tillbringade jag i sängen

i dag va första dagen på delkurs 2.. vi ska göra en intervju,enkät och observation! så sjukt jobbigt att komma på vad frågorna ska vara:S


aja.. nu ska jag ut och gå en runda, behöver röra på mig...


Ciao

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0