Onsdag!

Japp hade ju tenta igår=( men tror det eller ej, men kändes som jag kommer klara det=) hehe när vi fick frågorna ville jag resa mig upp ur stolen och bara skrika att dessa kan jag=) hehe men gjorde inte det! ska iof inte säga för mkt tänk om
man får ig bara för det=(... efter tentan i alla fall blev det öl!!! sen blev det sängen, sjukt trött...
i dag har jag varit i Malmö med emmeli och sofia, de shoppade loss, jag kom hem med ett linne och ett till par solbrillor=).... i morgon torsdag ska jag göra en grej=) ni kommer märka det sen heheh, e lite nervös =)

ne nu ska jag göra ngt att äta!

Ciao!

Kommentarer
Postat av: Twins

jaa det måste vi göra:) men när e du i götet lr skall vi dra oss till lund och se oss omkriong där??:)

2009-03-26 @ 15:15:09
URL: http://twinseen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0