God kväll!

Nu håller jag på att packa,brukar vara ganska duktig på det, men inte i dag hmmm... känns fortfarande
konstigt att packa för att komma hem och samtidigt bort!? eftersom mitt "hem" är ju i Lund?
snurrigt, lite svårt att förklara vad jag menar=)

På fredag ska jag träffa Karrobarro=) ska bli så kul, har inte träffat henne på år och dar!
 annars får vi se vad mer jag gör i helgen.. sen får vi inte glömma att plugga, lite därför att jag kom hem,
få lite lugn och ro=)




min söta karro

just det ja, kanske ska möta upp mina söta tvillingar med om de kommer ner te Gbg=)

ne nu ska jag läsa vidare och packa...


Ciao

Kommentarer
Postat av: Twins

VI KOMMER NER, så bäst att du och karro kan möta upp oss på kvällen?!...om ni har planerat så långt in på kvällen/natten? eller ni kanska bara ska ses på dan? hoppas alla fyra kan träffas!!!! lite old friends besatthet!:P haha kysssss!

2009-03-04 @ 23:49:30
URL: http://twinseen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0